Meest gestelde vragen

Kleding/collectie

1. Ik heb altijd kleding van hetzelfde merk. Hebben jullie dit ook?

In ons standaard assortiment hebben wij meer dan 50 merken. Je kunt deze hier vinden. Maar het is zelfs mogelijk merken te bestellen die niet standaard in ons assortiment zitten. Je kan dan het beste even een mail sturen naar info@carebo.nl met wat jouw wensen zijn.

2. Hebben jullie een uniforme maattabel?

Met meer dan 50 verschillende merken hebben wij geen uniforme maattabel. Toch komen de internationale maten zoals S, M, L, XL en XXL bij alle merken redelijk overeen met elkaar.

3. Kan ik de kleding komen passen?

Zeker kan je de kleding komen passen. Onze showroom vlakbij Amsterdam is elke werkdag open van 8.30 – 17.00 uur. Ons adres is Industrieweg 61 in Wormerveer. Wil je zeker zijn dat het artikel dat jij uitgekozen hebt ook inderdaad in de showroom aanwezig is mail ons dan even van te voren.

4. Kan ik ook een passet bestellen?

Een passet bestellen is niet ongebruikelijk, zeker als het om veel personen gaat die uiteindelijk de hele kledinglijn gaan dragen. Wij berekenen deze passet wel door. Mocht het tot een bestelling komen kan je de kledingset mee laten drukken met je uiteindelijke bestelling (mits deze op tijd aangeleverd is).



Logo/ontwerp/artwork

1. Kan ik voor bedrukken en borduren hetzelfde bestand aanleveren?

Voor het bedrukken hebben wij echt een vector bestand nodig. Om textiel te laten borduren hebben wij aan een JPG bestand voldoende.

2. In welk bestandstype kan ik mijn logo aanleveren?

zie hieronder het kopje artwork aanleveren. Klik hier.

3. Mijn logo is zwart maar ik wil graag zwarte kleding. Hoe gaan jullie hiermee om?

Daar zijn verschillende oplossingen voor en is afhankelijk van je kledingkeuze en het logo. Mogelijkheden zijn om dit in een andere contrasterende kleur te drukken, met een outline werken kan ook. En eventueel een wit vlak eronder drukken. We adviseren je hierin graag.

4. Ik heb mijn kleding altijd ergens anders laten drukken maar wil graag dit bij jullie laten doen; moet ik weer nieuwe startkosten betalen?

Dat is heel vervelend als je weer opnieuw de startkosten moet betalen. Heb je een fysiek voorbeeld om ons te laten zien? En kan je ook de juiste bestanden aanleveren? Dan gaan we dit graag met je overleggen of we alleen de herhalingskosten kunnen berekenen. Dat kan scheelt toch weer.

5. Hoelang bewaren jullie mijn logo?

Wij bewaren alle logo’s 5 jaar. Dat wil zeggen; kom je binnen 5 jaar met een herbestelling van hetzelfde logo dan berekenen we alleen de herhalingskosten.



Levering

1. Wat is de standaard levertijd?

Indien het textiel op voorraad is dan is de standaard levertijd 14 dagen.

2. Is er ook een snellere levering mogelijk dan de standaard levertijd?

Heb je een deadline die echt gehaald moet worden? In overleg nemen we ook spoedbestellingen aan. Hiervoor berekenen wij € 25,-- spoedkosten. Spoed bestellingen met transferdruk geldt een toeslag van € 35,--.

3. Hoe krijg ik bericht dat mijn order klaar is?

Ook zo nieuwsgierig hoe het eindresultaat geworden is? Je krijgt altijd telefonisch of per mail bericht wanneer de bestelling opgehaald kan worden.

4. Kan ik mijn order ook af laten leveren?

Natuurlijk kan je ook de bestelling laten versturen. Wij versturen standaard met DHL. De verzendkosten zijn afhankelijk van de bestelwaarde. Bestellingen met een bestelbedrag groter dan € 900,-- betalen geen verzendkosten (m.u.v. aangeleverd textiel, hierbij betaal je altijd verzendkosten).

5. Wat zijn de kosten van verzenden van mijn order?

Doordat wij met zoveel verschillende producten werken kunnen we niet een standaad opgave doen van de verzendkosten. Dit is afhankelijk van het aantal dozen. En je begrijpt dat er minder sweaters dan t-shirts in een doos gaan. Wil je dat we hiervoor van te voren een inschatting van van maken? Stuur gewoon een mailtje met je vraag. Dat vinden wij geen probleem.



Bestelling

1. Welke gegevens hebben jullie van mij nodig voordat ik kan bestellen?

Leuk! We mogen voor je aan het werk? Dan ontvangen wij graag je bestelling met opgave van het artikel, merk en kleur, natuurlijk de maten en bijbehorende aantallen. En wel het allerbelangrijkste je logo! Heb je nog voorwaarden hoe groot en op welke positie? Stuur dit dan direct mee. Verder de pms kleurnummers waarin wij het logo mogen uitvoeren.

2. Hoe plaats ik een bestelling?

Ben je zeker van welke kleding je wilt bestellen? Weet je ook welke bedrukking en op welke positie(s) je de bedrukking(en) of borduringen wilt hebben? Een mail met je bestelling naar info@carebo.nl en deze wordt binnen 24 uur in behandeling genomen. Natuurlijk ben je ook welkom in onze zeer ruime showroom waar we de laatste details met je door kunnen nemen. En mocht dit alles nog niet bij je passen dan kan je natuurlijk ook bellen 075-6705511.

3. Welke gegevens hebben jullie naast mijn bestelling nog meer van mij nodig?

We ontvangen graag de factuurgegevens, zoals naam adres en telefoonnummer. Bij bedrijven ontvangen wij ook graag Kamer van Koophandel en BTW nummer. Wil je dat we een ordernummer of andere referentie op de factuur zetten? Geef dit dan bij de bestelling op.



Betaling

1. Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

Jazeker ontvang je een factuur, zo weet je altijd wat je moet betalen.

2. Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?

Er zijn verschillende betalingsmogelijkheden. We kunnen de factuur vooruit sturen om alvast te betalen. Zodra deze betaald is en de goederen klaar zijn kunnen we ze gelijk versturen. Ook is het mogelijk om contant of per pin te betalen bij het ophalen van je bestelling.

3. Wanneer moet ik mijn order betalen?

De bestelling kan vooruit betaald worden, per pin of contant bij afhalen is ook mogelijk. In uitzonderingsgevallen kunnen wij een betalingstermijn afspreken van 14 dagen.

4. Wat is jullie bankrekening nummer?

NL11 ABNA 0610 9051 98
NL74 RABO 0338 9479 57



Algemeen

1. Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?

Hier zijn deze te vinden.

2. Wat zijn jullie gegevens?

Carebo B.V. - Industrieweg 61 – 1521 NE WORMERVEER
075-6705511 info@carebo.nl
KvK 53723260 BTW nr: NL8509.90.956.B01



 

Neem contact met ons op

Error 404